torsdag den 8. maj 2014

PROM 2014

Vi vågnede op ved 7- tiden da Victoria og jeg skulle til womens choir kl. 8:30 og Annis frisør tid var også samme tid. Vi havde kor til kl.10 og min frisør tid var kl.10:15. Da jeg var færdig ved frisøren blev jeg hentede og kørt tilbage til Victorias hus, hvor der var en der var i fuld gang med at krølle hendes hår. Victoria lagde mit make-up, men jeg var ikke helt tilfreds med det da jun gjorde det lidt hurtigt, endte så selv med at gøre det. Vi blev hentede af Annis date Jon og vi kørte rundt og tog billeder. Kl.14:30 skulle vi mødes hjemme ved Kyle Kommes, hvor vi skulle tage billeder. Gwen og Kali kom for at tage billeder sammen med mig. Da det regnede tog vi hen til Kyles mors kirke for at tage billeder i tør vejr. Efter billeder kørte vi hen til skolen, hvor der var promenade, vi var der en time før det startede for at få en god plads i køen. Da promenaden var færdig kørte vi hen til et sted hvor vi skulle mødes med limousinen der skulle kører os til det sted vi skulle spise. Vi fik god mad, og da vi havde spist færdig kørte vi lidt rundt i limousinen før vi kørte til prom som startede kl.21-24. Det var ikke så sjovt som jeg troede det ville være! Men det var en meget hyggelig aften. Efter festen kørte nogle af os hjem til Matt, hvor vi skiftede til afterprom tøj. Vi skyndte os tilbage til skolen da det startede kl.00:30 til kl.03:00. Der var en masse forskellige spil, lege, photobooth og en masse andet! Afterprom var rigtig sjovt! Efter vi var færdige var vi nogle der besluttede os for at kører til Ihop i Sioux City, som er et pandekagehus. De var vildt langsomme med vores ordre så vi var først hjemme kl.06:00 om morgnen, jeg søv hele søndagen. 

Jon, Annis date.

Mine blomster, det er ægte blomster.

Mig, Sydnee og Anni.

De lilla kjoler, Sydnee, mig og Chyanne

Pigerne, Anni, Maranda, Sydnee, Chyanne, mig, Loreto og Victoria.


Anni og jeg.

Lizzy og mig.






Kyle Kommes og jeg.

Kyle W. og jeg

Matt og jeg.





Mig og Cassidy.

Coach Dunn min track træner.

Coach Jodi min track træner.

Erica og jeg.

Andrea og mig.

Charlie og mig.

Colleen. 

Foran limousinen 

Inde i limousinen 

Riley.

Bree.

Lexie

Erica, hendes mor Linda og mig.

Afterprom t-shirt.

Afterprom med Charlie.

- Sandra







































Ingen kommentarer:

Send en kommentar